FAQ


Hoe kunnen wij je helpen? Neem een kijkje op onze meestgestelde vragen of neem contact op als je een antwoord niet kunt vinden.

Onze producten

Welke type smartphone heb ik?

Bij een Iphone:

  • Ga naar instellingen 
  • Ga naar algemeen
  • Ga naar info
  • Zie je type smartphone onder ‘Modelnaam’

    Bij een Samsung:

    • Ga naar instellingen
    • Ga naar toestelinfo
    • Ga naar software-info
    • Zie daar het type Android model beschreven

      Hoe werkt de Sophisticated Hendy met het pasjes systeem?

      • Het pasjes systeem van de Sophisticated is een klik systeem.
      • Voordat je het pasjes systeem gebruikt, doe je je telefoon in de case
      • Druk de schuif in - en doe schuif de schuif opzij
      • Het helpt om je vingers tussen de schuif en de case te zetten
      • Doe je pasjes (max 2) in de daarvoor geschikte ruimte
      • Doe met beleid de schuif dicht totdat de schuif dicht klikt

      Hoeveel pasjes passen in de Hendy case?
      De Classic telefoon ketting heeft geen ruimte voor pasjes. In de Sophisticated telefoon ketting passen maximaal 2 pasjes.

      Kunnen je pasjes onbruikbaar worden als ze dichtbij je telefoon worden bewaard? 
      Nee, de magnetische kracht van een telefoon is niet sterk genoeg om een bankpasje te demagnetiseren. 

      Kan ik extra koorden of cases aan mijn bestelling toevoegen?
      Sorry, dat kan helaas niet. 

      Is de Sophisticated Hendy alleen geschikt voor debit/creditcards of ook voor andere items?
      De ruimte van de Sophisticated Hendy is naast de pinpas ook geschikt voor papieren kaartjes (business cards) of cash. Echter staat Hendy Amsterdam niet garant voor het verlies van deze items.

      Wat zijn de afmetingen van de Hendy?
      De afmetingen van de Hendy smartphone case is afhankelijk van het type model van je mobiele telefoon. We bieden de Hendy telefoonhouder aan voor bijna elke smartphone. Het koord heeft een diameter van 6 mm. De lengte van het koord is tussen de 30 en 60 cm en is verstelbaar.

      Hoe moet ik Hendy telefoon koord dragen?
      Je kan de Hendy dragen zoals je zelf wilt! De meest voorkomende manier is cross body of aan de voorkant. Je kant het ook dragen als een kleine telefoon tas aan de zijkant.

      Hoe maak ik de Hendy touwen op maat?
      Het is een eenvoudig schuif systeem wat de mogelijkheid biedt om jouw Hendy op elk moment naar jouw gewenste maat te maken.

      Jouw bestelling

      Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren nadat deze is geplaatst?
      Het is niet mogelijk om je bestelling aan te passen nadat deze is geplaatst. Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan contact met ons op via e-mail op info@hendyamsterdam.com.

      Hoe kan ik zien welke Hendy telefoon ketting ik heb besteld?
      Na je bestelling ontvang je een e-mail in je inbox. In deze e-mail vind je het bestelnummer en een beschrijving van je product.

      Verzenden en retourneren

      Verzenden jullie buiten Nederland?
      Ja, Hendy Amsterdam bezorgd ook telefoonkettingen in het buitenland!

      Wat zijn de kosten van de verzending?
      De kosten van de verzending zijn bij ons GRATIS!

      Kan ik mijn Hendy retourneren of ruilen?
      U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@hendyamsterdam.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

      Wat zijn de kosten om te retourneren?
      De terugzending dient voldoende gefrankeerd naar ons te worden verstuurd. Wij adviseren het pakket met track en trace te verzenden en het verzendbewijs te bewaren.

      Is het mogelijk om mijn product bij een PostNL punt te laten bezorgen?
      Ja dit is zeker mogelijk. Onze Hendy pakketjes passen gemakkelijk door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te wachten.

      Kan ik mijn Hendy ook ergens ophalen?
      Wij verkopen door heel Nederland en liggen ook in winkels. Neem contact op met de klantenservice.

       

      Betalingen

      Welke soorten betalingen accepteren jullie?
      Bestellingen kunnen worden betaald met iDeal, PayPal, debit-of creditcard. Je kan ook betalen via overschrijving je ontvangt je bestelling binnen 5 dagen na ontvangst van je betaling.

      Indien je een 'speciale bestelling' hebt geplaatst die niet mogelijk is om online te bestellen, sturen wij je een betaallink of een tikkie.

      Hoeveel kost een Hendy telefoonketting?
      Wij bieden twee Hendy modellen. De prijs is afhankelijk van het model. De Classic Hendy is €25,- Sophisticated Hendy is €35,- en de Switch is 40,-. Deze prijzen zijn inclusief BTW en inclusief verzendkosten.

      Zijn er extra kosten bij het bestellen, zoals verzendkosten?
      Nee de verzending binnen Nederland is altijd GRATIS. Voor zendingen buiten Nederland rekenen wij de land-specifieke standaard verzendkosten.

      Giftcards

      Verkoopt u giftcards?
      Ja dat doen wij! Je kan kiezen uit de volgende gift cards:

      • De Classic Giftcard, € 19,95
      • Sophisticated Giftcard, € 24,95

      Plaats een bestelling op de website en kies het gewenste model dat je cadeau wilt geven. (De ontvanger ontvangt een voucher code en kan het gewenste koord kiezen door ons een e-mail of whatsapp te sturen.) Stuur ons dan een email met de volgende informatie en wij zorgen ervoor dat de voucher code netjes verpakt en verstuurd wordt in een giftbox.

      • Naam van de ontvanger
      • Persoonlijke tekst
      • Type van giftcard
      • Bestellingsnummer

      Voor hoe lang is een cadeaubon geldig?
      Een gift card is 6 maanden geldig.

      Ik kreeg een cadeau bon, wat nu?
      Je kan de Hendy inwisselen via onze website! Gebruik uw voucher code en de voorkeur voor de kleur van je koord. De Hendy zal zo snel mogelijk jouw kant opkomen!

      Overige vragen

      Mijn product is beschadigd uit de doos gekomen, wat moet ik doen?
      Dat is niet erg Hendy! Onze klantenservice helpt je graag verder. Hieronder staan de details voor contact opnemen met de klantenservice.

      Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
      Je kan met ons contact opnemen via e-mail: info@hendyamsterdam.com of het contact formulier. Wij zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09:00 tot 18:00 uur. Het is onze taak om je te helpen dus schroom niet!

      De meegeleverde kortingscode van Liefs Videowenskaart werkt niet, wat kan ik doen?
      Wanneer de kaart met videoboodschap van Liefs Amsterdam niet werkt kan je contact opnemen met info@liefs.amsterdam, zij helpen je graag verder! 

      Garantie
      Je hebt recht op een goed product, dat je binnen de gestelde garantietermijn normaal moet kunnen gebruiken. Voor alle producten geldt een garantietermijn van 6 maanden na aankoop. Als het geleverde product defect raakt binnen de garantieperiode, kun je een beroep doen op de garantie. Hendy Amsterdam zal bij een - na inspectie geconstateerd – defect jouw product repareren of vervangen door een nieuw of andere product.

      Klachten

      Het kan altijd gebeuren dat er iets niet gaat zoals gepland. Wij raden je aan om eerst klachten aan ons te melden door een e-mail te sturen naar info@hendyamsterdam.com of via whatsapp. Als dit niet leidt tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil te registreren voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het ook mogelijk voor consumenten in de EU om klachten te registreren via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, bent je vrij om je klacht via het platform van de Europese Unie te deponeren.

       

       

      Let op: Dit product wordt met de hand gemaakt. Hendy Amsterdam garandeert niet de integriteit van uw smartphone. Krassen kunnen optreden door de splitsende metalen ringen of invloeden van buitenaf die in de telefooncase raken, omgaan met zorg en op eigen risico.


      Kun je jouw vraag hier niet vinden? Neem contact op!

      Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00 uur!

      Email: info@hendyamsterdam.com

      Contactformulier